Reklam Yapmıyorum Maksat Eğlence

Sayfalar

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Sosyal Radyo



Sosyal Medyanın her gün farklı bir nimetini güzelliğini ve yeniliğini görüyoruz. Neyse konu şu ki: @ulkuyuece arkadaşımız internet üzerinden radyo yayını yapmaktadır. Arkadaşımız dediğime bakmayın normalde hiç görmedim hiç tanımıyorum ama sosyal medyadaki paylaşım güzelliği de bu ya! Kendisini Twitter'dan takip ediyorum o da beni ...Tag'lerde görüşlerimizi retweetleyip cevaplaşıyoruz.Özellikle Twitter üzerinde hassas konulara değinip bir yandan da insanlara güzel müzik dinletmeye çalışan bu arkadaşımızı kesinlikle öneriyorum dinlenesi takip edilesi işler yapıyor ona ulaşmak için http://kessleraudio.com/ On Air'dan dinleyebilirsiniz. Twitter'da takip etmek için ise Kessler Audio @ulkuyuece şeklinde arayıp takip edebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Bu güzel yorumlar ve takip tavsiyesi icin gönül dolusu tesekkürler! Güzel bakmak, bakmayi degil görmeyi bilen analitik düsünce sahibi olmak,sizin cümlelerinizde okudugum ilk olgulardan birkaci idi, her daim takibinizdeyim...

    YanıtlaSil